Szukaj na tym blogu

15 grudnia 2018

Tylko kilka dni do Swiąt Bożego Narodzenia

Kolejny raz zbliżają się szybkimi krokami świeta Bożego Narodzenia.
Nastrój oczekiwanuia udziela się szczególnie tym najmłodszym w rodzinie.
Wiadomo, choinka, pod nią prezenty.
Jesli chodzi o te szyciowe, to w  tym roku szyłam  już troszkę mniej rzeczy z gatunku prezentów patchworkowych, gdyż wzrok nie pozwala na większy wysiłek, a wieczorami gorzej mi się szyje z ciemniejszych kolorów.
Udało mi się uszyć coś , z czego jestem bardzo zadowolona, gdyż szyłam to na specjalną prośbę, a efekt okazał się strzałem w tzw. dziesiątkę.
To poszewki na poduszki, w delikatne kolory, nawiązujące do barw świątecznych, czyli srebro, zieleń,troszke bieli. Bez czerwonego tym razem, gdyż nie pasował tutaj do całości.


Dodam jeszcze,że te choineczki nie są aplikacją naszywaną na tło, są wszyte w całośc tła,jako poszczególne elementy. Zrobiłam sobie szablon z papieru i w ten sposób je uszyłam. Kolorowe choineczki są to paseczki połączone ze sobą i wykrojone na kształt choinki.Korzeń jest brązowy, a ciemno szary dół to oczywiście ziemia, na której rosną.
Takie szczegóły podaję, bo kilka osób mnie pytało jak je robiłam widząc zdjęcie na FB.
Inne tego typu poszewki na poduszki szyłam już wczesniej , jak też w ubiegłym roku, a dla przypomnienia umieszczę je tutaj razem, bo nie wiem, czy je już pokazywałam.










Nie mam wprawy ani też  specjalnej stopki w maszynie do  pikowania, więc u mnie przeszywane są poszczególne części tylko po prostej.
Może przy kolejnych rzeczach odważę się i spróbuję inaczej.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym mój blog,
przesyłam najserdeczniejsze życzenia Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2019.

2 komentarze:

  1. Cześć,
    Odważ się, bo poduszki wyszły przeuroczo! Czekam na kolejne!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podusie!!! Współczuję problemów ze wzrokiem:(
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)