Szukaj na tym blogu

14 sierpnia 2017

zapachniało lawendą....

W tym czasie lawenda już ścięta, bukieciki ususzone a susz lawendowy służy do napełniania woreczków bawełnianych.
Pachnie w całym  mieszkaniu. Bardzo lubie zapach lawendy i kolor jej kwiatków oczywiście też.
Szycie woreczków z różno kolorowej bawełnianej tkaniny rozpoczęłam już dużo wcześniej, a właściwie to jeszcze w zimowe wieczory, teraz zostaje tylko napełnianie i zawiązywanie kolorową wstążeczką. Czasem w tym zajęciu towarzyszy mi wnuczka, więc  jest to razem mile spędzony czas.
Pokażę kilka woreczków , jakie w tym sezonie zostały przeze mnie uszyte.
Ten  np.to swojego rodzaju rodzynek, uszyłam go haftowanego batystu.


Powstały też inne, kolorowe

Staram się wykorzystywać różne drobne kawałki,jakie pozostają po szyciu czegoś wiekszego, a także łączyć ze sobą dwa lub nawet trzy różne paseczki, wtedy woreczek jest dwukolorowy .I to też sposób na wykorzystanie resztek materiałowych,
Oprócz woreczków spróbowałam w tym roku zrobić małe saszetki wsypując lawendę do środka i zaszywając całość.niektóre z nich ozdobiłam koronką.
Bardzo wdzięczny dodatek do położenia w komodzie z pościelą, zapach  dodaje uroku jesli śpisz pod własnie taką.
Osobiście lubię takę saszetkę mieć w torebce, wtedy zapach lawendy wciąż jest obecny wokół mnie.

Dla tych co jeszcze nie zdecydowali się  na posiadanie takiego slicznie pachnącego lawendą woreczka mam na zachetę fotografię ilustrującą, jakie są jeszcze do wyboru, do koloru.
Zobaczcie sami

Zapraszam :)



4 komentarze:

  1. ładna kolekcja saszetek i ten zapach musi być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny, A zapach tak jak piszesz, jest obłędny i bardzo go lubię.

      Usuń
  2. U mnie jeszcze pachnie Twój woreczek z lawendą :)
    Pokaźna pachnąca kolekcja powstaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, zapach utrzymuje się dość długo, jednak z tegorocznego ścięcia jest bardziej intensywny. Dziękuję bardzo i pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)