Szukaj na tym blogu

8 czerwca 2017

Troszkę nowości na wiosnę

Ponad dwa miesiące nic tutaj nie pokazywałam nowego, co nie znaczy, że nic nowego nie powstało.
Wciąz szyją się eko torby zakupowe i nie tylko, powstało kilka saszetek z resztkowych pasków w różnej kolorystyce , a także coś, co szyłam po raz pierwszy i właśnie szukam na to właściwej nazwy. Póki co nazwałam to po swojemu " sukieneczką na klamerki ".Zdjecie pokaże w póżniejszym czasie.
Najpierw nowe torby uszyte z lnu i bawełny








To juz wersja uproszczonego plecaka, taki worko plecak
jeden dla miłośniczki kotów, drugi dla miłośniczki koni.
Kilka saszetek, oczywiście każda inna





i to byłoby na tyle nowości.
Dziekuje wszystkim, którzy tutaj zagladają i pozdrawiam serdecznie.
Zapraszam ponownie tym razem chyba już latem



10 komentarzy:

  1. Danusiu, podziwiam Twoje torby, co jedna to ładniejsza!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi to czytać.Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Prześliczne rzeczy szyjesz,torby zachwycają ♥ Pozdrawiam Danusiu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ci Aniu za te miłe słowa.Przesyłam wzajemnie pozdrowienia dla ciebie

      Usuń
  3. Komiksowa wersja torby podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za to,że wpadłaś tutaj. Odwiedziłam twój blog również ale nie miałam mozliwości zostawić tam jakikolwiek ślad.

      Usuń
  4. Ale wysyp! Co jedna to ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa , pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Torebkowy szał! Piękne wszystkie torby, woreczki i saszetki! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)