Szukaj na tym blogu

16 listopada 2017

Metamorfoza spodni


Dam  co niektórym dobrą radę, jeśli macie spodnie, dżinsy zwłaszcza, nie wyrzucajcie ich, tylko przemyślcie, jakby dać im drugie życie.
Pokażę , co ostatnio wyszło spod mojej maszyny, szczególnie jesli w tym celu bierze się używaną odzież, która się nam znudziła albo stała się niezdatna do użytku.
Oto co  wyszło  u mnie właśnie z takich spodni


Oczywiście najpierw trzeba było każdą nogawkę rozpruć, rozprasować , odciąć co zbywa, kształtując prostokąt, z którego ma powstać torba.Następnie zeszyć po dwa prostokaty razem tak, żeby uzyskać przód i tył torby.
Ja postanowiłam wykorzystać do maksimum wszystko, co się dało, kieszenie odprute i przyszyte w nowym miejscu, naszywki z napisem, kawałki wystrzępionego dżinsu jako ozdoba, pasek oraz odcięte kawałki nogawek.
Torba jest zamykana na zamek , a wewnątrz ma podszewkę z kieszonką.
Ucha są szyte z kawałeczków( a dokładnie z paska spodni + reszty odciętych nogawek).
Inne spodnie, które okazały się  za ciasne na właściciela, też przeszły swego rodzaju metamorfozę i powstała z nich torba z aplikacją  motywu muzycznego .
Mieści przybory i zeszyty do nut, gdyż właścicielka,(co sugeruje naszyta  aplikacja ) to uczennica gry na instrumentach.

                                                        Oto ona
Druga strona torby jest inna. Na każdej stronie jest kieszeń, której nie można było przenieść z uwagi na jej umocowanie nitem.Dodatkowo przyszyłam kilka metek w kolorach dla urozmaicenia.

Kolejna torba,którą uszyłam to torba  z dżinsowych łatek, tutaj już nie spodnie poszły na ten cel lecz kolorowe próbki dżinsu w różnych odcieniach.
 Spostrzegawczym i ciekawym zaglądającym tutaj  wyjaśnię,że na łatkach naszyte są metki......,   :)
tak, to są  po prostu metki cenowe, metki z opisem rozmiaru, gatunku itp.
To taki mój nowy sposób na oryginalną i niepowtarzalną torbę.
Jesli więc ktoś chciałby się pozbyć nie potrzebnych już spodni dżinsowych, chętnie przygarnę i coś ciekawego z nich wyczaruję.
Odprutych metek ze swoich ubrań  też proszę nie wyrzucać,bo  mogą się jeszcze przydać.

2 komentarze:

  1. Świetne te torby zrobione ze spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Agnieszko za słowa uznania, a jesli masz jakieś spodnie, co się juz nie nadają do noszenia, chętnie je na torbę przerobię :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)