Szukaj na tym blogu

10 kwietnia 2016

krajki brzegowe

Witam wszystkich , którzy jeszcze mają ochotę tutaj zajrzeć.
Krajki brzegowe - co to takiego? zapyta może ktoś z was:)
otóż ja też do pewnego czasu  nie przywiązywałam wagi do tego czegoś, owszem widziałam na brzegach kupowanych w sklepach materiałów pochodzenia zagranicznego,że są wzdłuż brzegu napisy mówiące o producencie, różne kolorowe cyferki itp. Nie zastanawiając się, po prostu odcinałam to zaczynając robić wykrój.Taki odcięty brzeg lądował w koszu.
Natknęłam się kiedyś na zdjęcie bardzo ciekawej torby, a jak uważnie z bliska ją obejrzałam, to stwierdziłam,że nie jest ona uszyta z całości materiału, że są to pozszywane wąskie paski, tworzące całość przodu torby. To mnie olśniło, że i ja mam coś takiego na materiałach, więc czemu by nie spróbować???
No tak, ale trzeba tego mieć odpowiednią ilość, więc zaczęło się zbieranie, tzn, odcinanie z materiałów, które jeszcze nie mają konkretnego przeznaczenia.
 A więc na początek poprosiłam dwie zaprzyjaźnione osoby o wsparcie. Nie odmówiły, ba nawet bardzo mocno zaangażowały się w akcję zbierania.
Powstają więc pierwsze panele, z których będzie kiedys torba, Potrzeba jednak na to czasu i ciągłego dokupywania nowych materiałów, żeby było z czego te krajki odcinać.
 Póki co. jak są maleńkie odcinki więc i one nie mogą się zmarnować, wstawka  z krajek do saszetki uszytej z lnu  jest tutaj ciekawą ozdobą.
 Natomiast większe, a raczej dłuższe odcinki znalazły swoje miejsce w  kolejnych eko torbach z bawełnianej surówki.





a to zgromadzone nowe, które czekaja na zszycie


 i pierwsze bloki uszyte z krajek, w oczekiwaniu na resztę, z nich ma powstać jedyna w swoim rodzaju wielka torba


Może ktoś z odwiedzających miałby ochotę przyłaczyć się do zbierania krajek? bedę bardzo wdzięczna i z wielką ochotą przyjmę każdą zgromadzoną ilość krajek .








4 komentarze:

  1. Bloki są świetne~! Kurczę, aż jak jak pomyślę ile tych krajek wywaliłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jaka szkoda, zacznij od teraz zbierać Ania :)

      Usuń
  2. śliczności! też bardzo lubię szyć z kraje i skrzętnie je zbieram :) powodzenia w zbieraniu bo efekty są super! torba na zakupy szczególnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ula,że mnie odwiedziłaś. A krajek mi przybyło, więc nowe pomysły już w głowie powstają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)