Szukaj na tym blogu

13 maja 2013

wyróżnienie dostałam

Wyróżnienie takie  dostałam i to od kogo????

od Ani z bloga Niesforne szmatki

Bardzo,bardzo dziękuję Ci Aniu,nawet nie wiesz,jaka wyróżniona szczególnie się czuję.Jako osoba mająca zero doświadczenia w prowadzeniu bloga tym bardziej sobie to wyróżnienie cenię,ponieważ Ty jako pierwsza pomagałaś mi i podpowiadałaś,wyjaśniając problemy,z którymi na początku przyszło mi się zmierzyć. Twoje prace i twoje pomysły w szyciowej dziedzinie zachwycają mnie od chwili,kiedy się z Twoim blogiem zetknęłam i od kiedy na Forum szyjemy po godzinach zaczęłam oglądać twoje arcydzieła. Tym bardziej więc wyróżnienie otrzymane od ciebie,to dla mnie niczym medal za zasługi!!!
Jak już mi wiadomo,takie wyróżnienie zobowiązuje do napisania 7 faktów o sobie,a więc zaczynam tak z marszu,naprędce:
fakt nr 1 - jestem spod znaku Koziorożca
fakt nr 2 - wiąże z nr 1,że jestem upartym koziorożcem
fakt nr 3 - jestem  babcią
fakt nr 4 - wiąże się z nr 3,że jako babcia kocham swoje wnuki !!!
fakt nr 5 - lubię słodycze i to wcale w niemałych ilościach
fakt nr 6 - łatwo się wzruszam więc płaczę,także z radości
fakt nr 7 -pomoc innym potrzebującym daje mi wiele, nie wyobrażam sobie życia z patrzeniem tylko na czubek swojego nosa.
To byłoby na tyle.
A teraz drugi warunek do spełnienia,czyli nominacje 15 blogów do wyróżnienia. Tutaj mam wielki problem,bo naprawdę nie mogłabym nikogo pominąć,a wszędzie gdzie bywam na blogach i te,które obserwuję bardzo lubię.Pozwolicie więc,że jako nowicjuszka i ta,która wciąż ogląda i  podziwia wasze prace nominuję wszystkie blogi i wszystkie blogerki,a więc  czujcie się wyróżnione.
Częstujcie się proszę tym moim wyróżnieniem.
Po serduszku dla każdej blogerki,bo wszystkie was lubię bardzo!!!

Mam nadzieję,że nie weźmiecie mi tego za złe.
Pozdrawiam wszystkich tutaj do mnie zaglądających i dziękuję,że chcecie ze mną być.Życzę słonecznych dni,takich jak ten dzisiejszy,piękny majowy choć to w kalendarzu 13-ty.Miejmy nadzieję,że nie pechowy!!!!



4 komentarze:

  1. Danusiu,teraz to ja czuję się wyróżniona i to w sposób wyjątkowy!
    Dziękuję Ci za tak ciepłe słowa pod moim adresem,szczerze mówiąc oczy mi się zrobiły okrągłe i wielkie gdy czytałam co napisałaś.
    Poczytam sobie jeszcze;)
    Ślę moc uścisków♥Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Uważam, ze należało się Tobie.Za całokształt.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)