Szukaj na tym blogu

23 lutego 2013

z Londynem w tle

Materiał przedstawiający obrazki charakterystyczne dla stolicy Wielkiej Brytanii,który zakupiłam w moim ulubionym sklepie Robin's Patchwork
bardzo przypadł do gustu młodej osóbce,która zapragnęła mieć z niego coś osobistego...A co może być bardziej osobiste niż torba???..................
Więc pomyślałam sobie,że najwłaściwszym fasonem będzie tutaj torba typu "listonoszka", dlatego,że zamykana na klapę, ładnie wyeksponuje wzór materiału w połączeniu z czarnym tłem. Torba jest  więc z czarnego materiału, podszewkę ma czerwoną,zamek błyskawiczny zamyka całość i też jest w kolorze czerwonym.
Długie ucho z czarnej taśmy nośnej,z  regulatorem  długości .Torba ma wewnątrz jedną kieszonkę na zamek i druga otwartą.

A to wnętrze torby,czerwona podszewka i czerwony zamek,w podszewce dwie kieszonki
Pokażę jeszcze jedną listonoszkę,uszytą dlabardzo młodziutkiej damy,która z niecierpliwością oczekuje nadejścia wiosny i chce mieć coś bardzo kolorowego
Skoro Londyn w tle na torebkach,to pomyślałam ,że może warto tutaj pokazać torebkę dość szczególną,wyjątkową w swoim rodzaju,bo z elementem flagi brytyjskiej. Oj główkowałam nad tym, pomysłu nie miałam jak to uszyć,szukałam materiału,już nawet flagę zamierzałam kupić,aż wreszcie pomysł podsunęła mi jedna z koleżanek szyciowego forum,żeby po prostu uszyć z pasków o odpowiednich kolorach. Więc uszyłam , taka mi wyszła :

to zbliżenie z tylnej strony
Właścicielce się podobała, bo  o takiej marzyła, a to najwazniejsze

8 komentarzy:

  1. Fajne materiały, torba świetna, duża, wszystko się zmieści :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Szczególnie ta pierwsza trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta torebka z flagą - ekstra pomysł! świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne torby!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie odszyte torby! a materiał londyński po prostu wymiata! Czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no rzeczywiście fajnie wyszła ta torebka z flaga, może i ja się skuszę na uszycie w tym stylu? ;-) Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)