Szukaj na tym blogu

20 maja 2016

listonoszki wracają do łask


Żeby nie było,że tylko krajki z brzegów materiałów zdominowały ostatnio moje szycie, więc pokażę najnowsze torby, jakie uszyłam.
Są to tzw. listonoszki uszyte z wykorzystaniem ciekawych materiałów , które kiedyś udało mi się zakupić w Libercu.
Mapa świata, to tkanina bawełniana, którą raczej rzadko widuję w sklepach internetowych , a jest po prostu rewelacyjna, bardzo ciekawa  w połąćzeniu z alkantarą. Właścicielka z błyskiem w oku wybrała sobie właśnie tę tkaninę.
To pierwsze zdjęcie pokazuje w jaki sposób ją wykorzystałam.
Torebka oprócz tego,że ma klapę zapinaną na rzep, to od wewnątrz jeszcze zamyka się na zamek, którego wszywanie  już opanowałam.
(to tak w ramach pochwalenia się ,że to coraz lepiej mi wychodzi).

Ażeby kieszeń prezentowała się też ładnie więc zrobiłam ją  również z "mapy"
 Druga listonoszka uszyta została z czarnego sztruksu w prążki a ozdobą klapy jest bawełniana tkanina w czarne  koty,z czerwonymi kokardkami, na popielatym tle.
Nie mogło być tutaj innej opcji, gdyż właścicielka to miłosniczka kotów.
Powstała też w troche odmiennej wersju torba na ramię, zamykana na zamek błyskawiczny, ta już bez klapy, za to przedstawiająca bardzo znaną budkę telefoniczną z Londynu.

 Materiał ten jest bardzo ulubionym przez młode osóbki, (*szczególnie uczennice) gdy udaje się w tle w  całości uchwycić czerwony piętrowy autobus jeżdżący po Londynie.
W tym przypadku torba jest nieco mniejsza, więc wizerunek autobusu nie był możliwy do wykorzystania w całości. Jest za to coś innego z drugiej strony torebki

Wiem ,że właśćicielka bardzo zadowolona, a to najważniejsze.

I kolejna bardzo przyjemna na ten moment wiadomość,że mój blog szyciowy ma okrągłą liczbę obserwatorów, 90 osób chce mnie odwiedzac i oglądać moje wytwory.
Bardzo, bardzo dziękuję zwłaszcza tym paniom,które niedawno tutaj dołączyły,jest mi bardzo miło z tego powodu.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i do następnego spotkania :)

8 komentarzy:

  1. Torebki sa świetne,tkanina i ten deseń super, uwielbiam wszystkie torebki takie z pazurem zwłaszcza:) Obserwuję również ale jestem jakas niewidoczna na tyłach, nie wiem dlaczego tak ostatnio się dzieje?? Pozdrawiam i moc pomysłów życzę:)Beata R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za to,że wpadłaś tu na chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Danusiu,
    torby bardzo ładne, podziwiam i zazdroszczę Ci czasu na szycie...
    u mnie zaczął się sezon działkowy więc czasu jak na lekarstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo, a tak juz jest że na pewnym etapie życia człowiek nie ma sił na pracę na działce :)

      Usuń
  4. Wspaniałe torebki, wyglądają świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się,że się podobają
      Również pozdrawiam bardzio serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetne torby. Przyjemne dla oka nadruki na tkaninie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)