Szukaj na tym blogu

12 lutego 2016

maraton szycia celinek

Dzisiaj właśnie w Elblągu zaczyna się o godz. 17-tej najdłuższy maraton szycia celinek, czyli poduszeczek dla chorych dzieci.
Głośno już o tym w mediach, apel o wsparcie tak materiałowe  jak i gotowych paneli ukazuje się już od jakiegoś czasu.
Śledzę pilnie jak to przebiega, kibicuję tym wszystkim, co się podjęły tego wyzwania. Bo szyć przez 24 godziny bez przerwy to jest wyzwanie!!!
 Pani Celina główna organizatorka tej akcji czyni od już od 12 lat. Jestem z Nią w kontakcie od czasu, kiedy postanowiłam dołączyć do grupy szyjących celinki. Moje ostatnie  5 paneli jakie wysłałam już skanapkowane były takie :






Będę obserwować na bieżąco szycie w gronie pasjonatek, mam nadzieję,że ten rekord zostanie osiągnięty, czego serdecznie im życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)