Szukaj na tym blogu

20 sierpnia 2015

przyszedł czas na surówkę......

Tak, tak, przyszedł czas na surówkę, tyle,że nie jarzynową(choć sezon w pełni na nie) a bawełnianą,oryginalną, grubą, w kolorze ecri. O taką jak ta torba.


Trochę się zastanawiłam jak ją wykorzystać, bo jakoś tak pomysłów mi brak ostatnio na coś oryginalnego.
Jako zbieraczka wszelakich skrawków, najmniejszych nawet ścinków w czasie szycia , zbieram też odcięte  krajki z brzegów tkanin bawełnianych zagranicznego pochodzenia. No i uzbierało się tego trochę przez ostatnie lata szycia.
Postanowiłam więc  je pozszywać razem,jedna za drugą, na tkaninie służącej jako podkład, więc wzięłam do tego białą flanelkę. Powstało w ten sposób kilka takich zszytych paneli, każdy innej wielkości, ponieważ długości krajek też miałam różne.
Panele jednak przeważały w jasnej tonacji,więc pomyslałam,że może  będą pasowały w połączeniu z  jasną, bawełnianą surówką.
I tak oto pomysł przerodził sie w czyn, uszyłam ekologiczne torby zakupowe,
Każda jest inna, nie ma drugiej takiej samej, bo jest to niemozliwe,żeby sie wzór lub krajki powtórzyły.
Oto wspomniane torby :





zbliżenie na uszyte panele




Przeglądam teraz  swoje zgromadzone  materiały,odcninam brzegi, choć strasznie żal ciachać tak piękne szmatki; gromadzę na kolejne panele,żeby uszyć jeszcze  nowe eko torby,
A z mniejszych krajek w połączeniu tym razem z kawałkiem szarego lnu uszyłam małą saszetkę, będzie do kompletu z torbą dla wnuczki, bo się jej spodobała więc ją dostała.


Dziekuję wszystkim tutaj zaglądającym, pozdrawiam serdecznie i przepraszam,że tak długo nie było tu nic nowego do oglądania.
Obiecuję poprawę :)

12 komentarzy:

  1. i to jest wykorzystanie tkaniny do ostatniej niteczki, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe te torby. W dodatku oryginalne - nie ma drugiej takiej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torbiszony świetne, połączenie bawełny z krajkami świetne. A maszyna na tapecie-bomba. Twoja produkcja? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosia,że zajrzałaś,wiem,że urlopujesz:)
      a tapeta znalezione zdjecie gdzies w grafice w świecie.

      Usuń
  4. Danusiu świetne wykorzystanie brzegów materiałów i widzę zmiany w szacie graficznej bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, pozdrawiam i dalej idę szukać pomysłów na skrawki :)

      Usuń
  5. Śliczne torby powstały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba to wykorzystanie brzegow i polaczenie z surowka.swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tylko tych brzegów trzeba sporo uskladać:) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)