Szukaj na tym blogu

17 sierpnia 2014

jeszcze tylko koniki razy dwa....

Postanowiłam zakończyć serię poduszek z konikami.
Pokażę jakie powstały jeszcze  poszewki w tonacji beżowo-brązowej i na tym koniec. Materiał we wzory z konikami okazał się bardzo trudny do kupienia, więc póki co przerwa z konieczności.
Tylko taki mogłam kupić w sklepie http://cottonhill.pl/pl/p/tkanina-Robert-Kaufman-KONIE-VINTAGE/489
Powstały więc  takie dwie bliźniaczo podobne poszewki poatchworkowe

Każda z nich znalazła już swojego nowego włąściciela w różnych miejscach, zostały więc rozdzielone,nic o sobie nie wiedząc

zbliżenie na wzór

i moją naszywkę hand made


Myślę,że w kolejnych wpisach pokażę już uszytki,które przygotowuję w związku z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, kilka drobiazgów już powstało.
Zapraszam serdecznie do zagladania tutaj,
Bardzo dziekuję za pozostawiane komentarze,miło je czytać i wiedzieć,że zagladacie ,za co bardzo,bardzo dziekuję.
Pozdrawiam wszystkich jeszcze wakacyjnie . Do nastepnego spotkania.

4 komentarze:

  1. Poduszki w moim guście :) Piękny materiał i kolory dobrane, świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,że wpadłaś w odwiedziny, miło mi bardzo,że sie podobają moje poduchy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)miło to wiedzieć,że się podoba !

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)