Szukaj na tym blogu

14 stycznia 2013

pierwsze jaski uszyte...

Pierwsza porcja uszytych przeze mnie  jaśków właśnie została wysłana na adres szpitala w Krakowie.
Za tydzień postaram się doszyć jeszcze kilka, jeśli nabędę jakąś ładną bawełnę pościelową w dziecinne wzory.
A te pierwsze,które uszyłam wyglądają tak :
Na zdjęciu jaśków  jest cztery,ale tych z misiami  na czerwonym  tle  uszyłam dwa.
A to widok poszczególnych poszewek  z bliska:
Szyje się je bardzo łatwo i bardzo szybko,posługując się zwłaszcza jednym kawałkiem materiału.Sama przyjemność i duża satysfakcja,jak pomyślę,gdzie  i do kogo trafią!!!

4 komentarze:

  1. Piękne, kolorowe podusie dla dzieci. Super Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne jasieczki!
    Niech przyniosą szczęście i samo zdrowie dzieciaczkom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ja tez bym chciała żeby tak się stało z ich zdrowiem!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)