Szukaj na tym blogu

17 stycznia 2013

torebki z alcantary

Materiał podobny do sztucznego zamszu o nazwie  alcantara szyje się na mojej Silverce równie dobrze, jak wszystko inne.Ostatnio właśnie spróbowałam,jak sobie z tym poradzi moja maszyna,no i wyszło dobrze. Tutaj na zdjęciu poniżej najnowsza torebka typu listonoszka :
Kolor ciemno szary,z przodu na zewnątrz dwie kieszonki,


zamykane klapkami na 2 małe magnesy, zamek i podszewka wewnątrz w kolorze bordo ,pasek z taśmy nośnej w odpowiednio dobranym kolorze i regulatorem długości,na pasku dodatkowo dwa metalowe kółka.
I jeszcze jedna listonoszka w kolorze  fioletowym jak oberżyna
Tutaj klapa zamyka na rzep cała torebkę,a uszyta jest z tkaniny w nordyckie pismo,która młodym dziewczętom szczególnie przypadła do gustu.
Wnętrze torebki zdobi ładna, kolorystycznie dobrana podszewka i dwie kieszonki na drobiazgi
a tak torebka prezentuje się z boku





8 komentarzy:

  1. śliczne torebeczki, muszę kiedyś kupić ten materiał, prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękne te torby i jak mistrzowsko wykonane

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne torby,piękne wykonanie♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Daniusiu bez słodzenia ale torba wyszła fantastyczna;) cuda tworzysz;) podziwiam ja sie za takie duże rzeczy nie biore;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję wszystkim za takie miłe dla mnie opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torebki! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne torby! Bardzo fajne kolorki tego materiału - na torebki idealny, bo nie będą szybko się brudzić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)