Szukaj na tym blogu

14 grudnia 2016

coraz bliżej do świąt

Tak, tak, święta coraz bliżej, czas  więc zakończyć szyciowe czynności i brać się za coś zupełnie z innej branży.
Dlatego pokażę  swoje ostatnie skończone świąteczne bieżniki, serwety na stolik, ławę, czy komodę, czy  jak kto woli, tak je można położyć.







Oprócz bieżników i serwet uszyłam jeszcze  poszewki świąteczne z sercowym motywem, o takie




Myślę,że zakończyłam szycie  świątecznych bawełnianych ozdób,teraz pora zająć się szykowaniem słodkości różnego rodzaju, żeby móc się nimi delektować przy świątecznym stole.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Cieszy mnie bardzo fakt,że przybyło mi nowych obserwatorów, których bardzo serdecznie witam.

6 komentarzy:

  1. Świetne świateczne podkładki, patchworki, urocze...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Danusiu, typowo świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne patchworkowe twory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za cierpliwość. Pierwszy jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)