Szukaj na tym blogu

27 listopada 2014

3 poduszki na specjalne życzenie

Przytulić głowe do poduszki każdy lubi, wiadoma to rzecz, z tym,że
różne upodobania są jesli chodzi o poduszkę właśnie.
No więc np. poduszka dla kibica piłki nożnej
inna poduszka dla ucznia, który akurat zapomniał  np.wzoru matematycznego
a trzecia kolejna ostatnio uszyta przeze mnie to poduszka dla miłośników wesołej,kociej gromadki
Prawda, jak różne mogą być upodobania w temacie poduszek ???
Kolejne, którymi się niedługo pochwalę wam tutaj zaglądającym to będą już poduszki i bieżniki w motywach świąt bożonarodzeniowych. Właśnie wykończam ich szycie, bo czas  pomyśleć o sporawieniu prezentu bliskim !!

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza i druga poduszka :)
    Trafiłam na twego bloga dzięki forum szyjemy po godzinach. Jeżeli nie masz nic przeciw dodam cię na swoim blogu, aby mieć cię pod ręką gdyż nie umiem się doczekać tych motywów bożonarodzeniowych. :D

    http://naszrodzinnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi bardzo, oczywiście nie mam nic przeciw i cieszę się,że podobają ci się moje poduszki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są! I kocia taka fajowska.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są fajniste piłkarska mnie ujęła bo mam sportowca w domu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)