Szukaj na tym blogu

7 marca 2014

Komu torebkę? komu ?

Do wyboru,do koloru,małe,,mniejsze i najmniejsze, w kotki,pieski,sówki, nietoperze i różne inne ozdobne drobiazgi.Kilka sztuk na raz pokazać tutaj chcę,żeby ktoś,kto szuka czegoś dla swojej małej dziewczynki miał w czym wybierać.Popatrzcie zatem,co wymyśliłam kolorowego na słoneczne dni:

1.torebeczka szara ze wstawką w kolorowe kotki na czarnym tle,pasek regulowaną długość
2.inna mała torebka z  zamszu rdzawego koloru w takie cukierasy
3.z turkusowego zamszu z ozdobna klapką
4.też turkusowy zamsz,klapka w wesołe kotki
5.zamsz pomarańczowy klapka kolorowa
6.żółty zamsz,klapka w sowy i nietoperze

7. jeszcze jedna w czarne kotki bawiące się żółtymi kulkami,kolor torebki beżowy zamsz
Jak się wam podobają???????????????????

20 komentarzy:

  1. REWELACJA! Danusiu muszę przyznać, że pamiętam początki ale tak pięknie skrzydła rozwinęłaś, dzisiaj dostałam swoją torbę jest boska i nikt takiej nie ma!dziekuję za dodatki!
    dziewczyny polecam Torby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci Ania za takie uznanie,miło mi że się podoba.No i niech się fajnie nosi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają się ...podobają !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne, ta pierwsza wyjątkowo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja zaczynałam szyć, to w zamiarze była kosmetyczka, ale doszyłam pasek z taśmy popielatej,dałam regulatory i jest torebeczka.Dziękuję za uznanie.

      Usuń
  5. Śliczne torebeczki i jaki duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do koloru , do wyboru ...wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam,że przybyło mi nowych obserwatorów,bardzo dziękuję,że chcecie oglądać, to co robię, miło mi was gościć.Pozdrawiam wszystkich serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szara z kotkami jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tak kotki maja swoich zwolenników, a ta ciągle jeszcze czeka na swojego właściciela!!
      Dziękuję za odwiedziny,pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Na Forum chwaliłam, tutaj dawno nie zaglądałam :(
    Piękne torebki Danusiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak miło mi,że Terenia do mnie zajrzała,dziękuję za pochwały torebek i równiez pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torebki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,miło to czytać:)

      Usuń
  12. Wszystkie piękne :)
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo,czy to aby zasłużone ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)